Tlapák Pavel

Tlapák Pavel

Marketingová strategie

Ceny

1 500 Kč (bez DPH)/hodinu

O mně

Pomáhám e-shopařům, kteří jsou nespokojeni se současným stavem a výsledky svého e-shopu. Buď na něm pracují sami (se svými lidmi) nebo mají externího dodavatele, s kterým mají dlouhodobě problém. Sami však nemají čas a potřebné znalosti se věnovat online marketingu a CRO opravdu do hloubky. Pracovat na nich, vymýšlet a realizovat strategie, vyhodnocovat anebo hledat problémy a cesty k jejich řešení. Jsem tu pro e-shopaře, který neví, zda jsou jeho prostředky investované 100% správně. Zda využívá všechno co může na 100 % potenciálu. Zda jeho lidé i externisté odvádí 100% práci a zda jeho kampaně jsou 100 % nastaveny. Přicházím k ruce e-shopařům, kterým chybí někdo, kdo by se na jeho e-shop podíval s nadhledem a z jiného úhlu pohledu, zanalyzoval jeho stav do hloubky, odstranil nedostatky, které on sám nevidí a následně mu ukázal, jaké jsou možnosti. Pomohl se rozhodovat, navrhl cestu a jednotlivé kroky, kam se v online marketingu a rozvoje e-shopu vydat a postupně ho přiměl k tomu tyto kroky realizovat (sám se svými lidmi nebo za pomoci Pavla a jeho specialistů). Nemůže si ale dovolit takového člověka mít u sebe v e-shopu dlouhodobě jako internistu.

V prvním kroku odhalím největší problémy, které e-shop trápí. Jejich rychlé vyřešení může přinést největší užitek. Ve zvýšení obratu anebo snížení nákladů. V druhém kroku zajistí jejich nápravu. Následně společně s klientem nastavím dlouhodobý směr e-shopu, strategii online marketingu a CRO. Pojmenuji jednotlivé aktivity a k nim přiřadím i odpovědnosti za vyřešení. Ty může dostat klient, někdo z jeho týmu, já anebo některý z mých interních nebo externí specialista. U projektu zůstávám i dál, abych kontroloval jednotlivé výstupy a zajistil udržitelnost splnění strategie, vyhodnocení a dosažení cílů strategie. Tedy výsledků a posunutí e-shopu na úplně nový level. Kombinuji tak přínos konzultanta, který zanalyzuje, poradí, zadá a namotivuje, specialisty, který zná problematiku do hloubky a práci odbaví, a agentury, která má tým lidí.

Co umím?

Slova klientů:

  • „Rychlé výsledky na začátku spolupráce.“
  • „Hluboké znalosti napříč kanály online mkt.“
  • „Celkové posunutí e-shopu na vyšší level.“
  • „Schopnost odhalit příčiny problémů, pojmenovat je a zajistit jejich vyřešení.“
  • „Zavedení nových kanálů a aktivit, které jsme nevyužívali.“
  • „Propojení oblastí marketingu tak, aby se doplňovali.“
  • „Organizovanost a systematičnost do ucelené a smysluplné strategie.“
  • „Dlouhodobé vedení a směrování projektu.“
  • „Rozdělení aktivit – Zaštítění seniorní a specializovaných činnosti a zároveň Vedení učení a směrování lidí z řad e-shopu.“
  • „Vždy vím, co se přesně děje.“
  • „V činnostech je koncepčnost a systém.“
  • „Trpělivost a proaktivita.“
  • „Stále nové nápady na zlepšení, hlídání a zapracování novinek.“
  • „Objektivní pohled na projekt.“
  • „Lidskost a osobní přístup oproti velkým agenturám a strojeným odborníkům.“
  • „Komunikace – rychlost, věcnost a smysl.“
  • „Dodržování termínů.“
  • „Přehled nad úkoly jejich vedení, kontrola a připomínání plnění.“
  • „Schopnost argumentace programátorům a grafikům. Protože sám programoval a dělal grafiku, ví, co je možné a kolik to může zabrat času.“
  • „11 let praxe? 10 000 hodin v oboru má už jistě za sebou.“

Reference

nabytek-forliving.cz
megaknihy.cz
firmanazazitky.cz
autopalace.cz
h1.cz
sanasport.cz

Doporučení

Pavel nás zaujal kromě odbornosti hlavně individuálním přístupem – řešíme to, co nás akutně „pálí“ a v dané chvíli přináší největší efekt. Systém Shoptetu je mu dobře znám, takže jsme se rychle dostali k řešení konkrétních problémů našeho sortimentu a marketingu s tím spojeného.. Za nás určitě doporučujeme, protože hovoří samy za sebe – po půlroce máme měsíční obrat o 120 % vyšší.

Zdena Lívanská, provozovatelka e-shopu, babyhill.cz

Každoroční růst v řádu vyšších desítek až stvovek procent během několikaleté spolupráce s Pavlem mluví za vše.


Chybí vám zde někdo či něco?

Doporučit profesionála nebo službu