Borovička Karel Theodor

Borovička Karel Theodor

Analytika, Marketingová strategie, UX

Ceny

1 300 Kč (bez DPH)/hodinu

O mně

Specializuji se na kompletní marketing webů v B2C i B2B segmentu. Zakládám si na získávání a používání informací přímo od zákazníků (uživatelské průzkumy, testování, datová analytika).

Na zakázkách pracuji přímo já.

Co umím?

Pro e-shopy řeším spíše strategické konzultace, testování, systémové SEO, návrhy informační architektury. Oponuji také nabídky na služby (od SEO, PPC, správu sociálních sítí).

Ukázka výsledků mé práce: 

Využiji pro vás vhled do desítek oborů, od samostatného finančního poradce, přes renomované kliniky plastické chirurgie, největší realitní kanceláře v ČR i erotické masáže. K tomu zkušenosti s vedením 25hlavého týmu, produktovým managementem a osobním rozvojem markeťáků i obchodníků.

Doporučení

Karel Borovička nám pomohl rozjet web z pohledu SEO a násobně zvýšit návštěvnost z vyhledávačů. Půl milionu lidí navíc za necelý půlrok hovoří za vše. Ani po 4 letech jsme nemuseli provádět žádné významné změny, funguje to dál..

Pořádám školení G Suite. Stále jsem ale dostával otázky, co se na školení účastník naučí, jestli je vhodné spíše pro začátečníky nebo kované ajťáky a podobně. Prostě jsem to nebyl schopen na webu jasně popsat. Požádal jsem proto Karla o pomoc. Ten si přišel školení vyzkoušet na vlastní kůži, položil mi mnoho otázek a dodal nové texty na web. Výsledek předčil mé očekávání – musel jsem dokonce vypisovat další termíny školení mimo plán. Velmi mě také překvapil nárůst poptávek na školení ve firmách. Karel se umí vžít do zákazníka a mluví jeho jazykem.

Pavel Minář, školitel G Suite, minar.cz

Chybí vám zde někdo či něco?

Doporučit profesionála nebo službu