SupportBox

SupportBox

Komunikace

Ceny

300 Kč (bez DPH)/uživatel/měsíc

Popis

Efektivní práce s e-mailovou schránkou - delegujte, automatizujte, zvyšte svou produktivitu a zjednodušte si práci s e-maily. Vhodný pro jednotlivce i pro týmy.

Přínos

SupportBox je vaše chytrá e-mailová schránka. Stalo se vám, že jste zapomněli zákazníkovi odpovědět? Že někdo z kolegů označil mail jako přečtený, ale neodpověděl na něj? To se vám se SupportBoxem nestane, protože všechny e-maily vám chodí do složky, kde čekají na vyřízení. Až teprve poté, co jsou vyřízeny, jsou přesunuty z této schránky pryč. Všechny vaše e-maily na jednom místě. Již se nemusíte odhlašovat a přihlašovat, abyste mohli zodpovědět dotaz od zákazníka z jiné e-mailové schránky.

Máte jej všude s sebou – SupportBox funguje na mobilních telefonech i tabletech. Svou e-mailovou schránku máte k dispozici všude s sebou a nemusíte nechávat vaše zákazníky čekat.

Statistiky – Chcete vědět, kolik dotazů vám do schránky chodí? Jak rychle na ně stíhají vaši kolegové reagovat? Či spokojenost zákazníků s odpovědí. To vše můžete sledovat u jednotlivých e-mailových schránek, či kolegů, kteří na e-maily reagují. Díky SupportBoxu ušetříte hodiny času při komunikaci s vašimi zákazníky.

Jednoduchý, jako obyčejný e-mail – Žádná hloupá čísla ticketu, ani nutnost se někam přihlásit, aby s vámi mohli vaši zákazníci komunikovat. Vy od nich obdržíte e-mail a od vás jim opět přijde obyčejný e-mail, tak jak jsou zvyklí. Vaši zákazníci nejsou čísla, jsou to lidé a osobnosti a je dobré se k nim tak chovat.

Připravené odpovědi – Usnadněte si reakci na e-mail zákazníka připravenou odpovědí. Řešíte často ty stejné dotazy? Máte už na ně připravené odpovědi, které opisujete neustále dokola, či je odněkud kopírujete? Díky připraveným odpovědím vložíte text na jedno kliknutí a poté stačí již jen zprávu odeslat. Zvyšte vaši produktivitu a zjednodušte si práci.

Automatizace – Do e-mailu chodí zprávy z různých systémů, které vás informují o určité akci. Některé e-maily nevyžadují žádnou akci a u některých děláte stále to samé. U nás můžete tyto činnosti automatizovat nastavením pravidel. Šetřete váš čas.

Nikdy neodpovíte dvakrát – Pokud jste se s kolegy všichni připojovali do jednoho e-mailového účtu, tak se vám mohlo stát, že jste odpověděli jednomu klientovi vícekrát. To se vám se SupportBoxem nestane. Ihned vidíte, že si váš kolega daný e-mail prohlíží a nebo, že na něj přímo odpovídá.

Snadný přechod z vašeho stávajícího řešení – Velmi rádi vám pomůžeme s přechodem do SupportBoxu z vašeho stávajícího e-mailového řešení. Ať odpovídáte na e-maily z Outlooku, Thunderbirdu, nebo Gmailu (či libovolného jiného nástroje), pomůžeme vám s nastavením a převodem důležitých e-mailů do našeho systému tak, abyste pohodlně mohli pokračovat v práci.

Doporučení

SupportBox je pro mě veliká úspora času. Díky napojení na externí aplikace mám parádní přehled o klientovi. Mohu rychle mrknout na objednávku nebo upravit kontakt. Oceňuji také ovládání přes mobil. Když někde čekám, mohu vyřídit hodně práce, protože při dotazu zákazníka vidím co nakoupil a na co přesně se ptá. Některé moje návrhy na vylepšení jsou již zavedeny, takže i podpora je super.

SupportBox vďaka svojim funkciám výrazne zjednodušuje a zlepšuje starostlivosť o našich zákazníkov. A čo môže byť lepšie ako šťastný zákazník? O to nám predsa všetkým ide. SupportBox v našej firme výrazne zefektívnil komunikáciu so zákazníkmi a ušetril nám tak kopec času a...vrások na tvári.


Chybí vám zde někdo či něco?

Doporučit profesionála nebo službu